Rabu, 12 Maret 2014

Traditionel Assessment

2.2 Traditionel AssessmentTraditionelt er evaluering afholdes i slutningen af læringsprocessen . Dens formål er at vide, om eleverne har forstået emnet , der er lært eller ej. Visse kvalitet der anvendes til at afgøre graden af ​​at forstå de studerende til emnet. Hvis eleverne får en god klasse på testen , betyder det, at de har bestået . Tværtimod har de ikke passere , hvis de får dårlige karakterer . Denne forestilling er den traditionelle opfattelse af vurderingen ( Budimansyah , 2002).Ifølge Solomon (2004) , den traditionelle formålet med vurderingen er at sammenfatte studerendes viden og fremskridt ved afslutningen af ​​en enhed af undersøgelsen. Traditionel vurdering inkluderer multiple choice-spørgsmål og bede eleverne om at besvare de spørgsmål med korte svar.Fra disse Forestillinger om vurdering , er det klart , at den traditionelle formål med undervisning og læreproces er i orden de studerende kan besvare spørgsmålene med korrekte svar . Produktet af læring er mere fremhævet , så den proces, det selv . Lærer giver quizzer og tests kun at vurdere 


kognitive aspekt . Denne form for evaluering er bare huske elevernes Memorization . Det er sjældent kræver studerende til at anvende , hvad de ved og kan gøre i det virkelige liv situationer . Det tilskynder instruktion af de mindre vigtige færdigheder og passiv læring.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar