Rabu, 12 Maret 2014

I traditionel vurderingsproces

I traditionel vurderingsproces , lærerne giver mindre opmærksomhed og sjældent at vurdere den studerendes arbejde . Det bringer eleverne Bliv manglende opmærksomhed mod deres fejl i efterbehandling deres arbejde. Ifølge Kasiram ( 1984:10 ), vil indlæring være på retur , hvis de studerende ikke kender resultatet af deres arbejde. De studerende ønsker at vide om feedback fra deres kræfter i at gøre arbejdet som en motivation i læreprocessen. Dimyati og Mudjiono ( 2002:48 ), at de studerende vil være mere motiverede for at lære om de studerende kender resultatet af deres arbejde som en feedback.


Under regeringens politik , Ministeriet for National Education udvikler ny læseplan for at forbedre kvaliteten af ​​uddannelse, der er Kompetence baseret undervisningsplan . Den succes Competency Baseret Curriculum held kan overveje, om Efterfulgt af ændringen af undervisning og læring strategi på klasse, valg af medier og valg af vurderingsprocessen . (Forskning og undervisningsministerium , 2002:1 ) . Assessment processer er i Kompetence baseret undervisningsplanvarierer mere. En af dem er Portefølje Assessment .

Tidak ada komentar:

Posting Komentar