Rabu, 12 Maret 2014

Tilladelsen vurdering af flere dimensioner

(7) Tilladelsen vurdering af flere dimensioner af sprogindlæring.Skrevet samt mundtlige og grafiske produkter kan nemt være inkluderet .2.7 Svaghed af portefølje AssessmentSelv om der er en vis styrke porteføljevurdering blevet prises i en række kilder, men det har også svaghed, de er:(1) Studerende har brug for mere tid i at gøre arbejdet ;Lærer giver mange former for opgaver med henblik på eleverne bliver mere kreative i at bruge engelsk i det virkelige liv . Desuden skal eleverne rette fejlene i deres arbejde og make revision af arbejdsprogrammet .


http://www.oscn.net
(2) Lærer brug for mere tid til at fuldføre porteføljen af de studerende ;Ved portfolio vurdering proces , skal eleverne arbejde gives feedback, som en motivation for de studerende. Så lærer har brug for mere tid til at tjekke de studerendes arbejde og give feedback til hvert enkelt værk . Læreren bør også vurdere elevernes holdning i klassen.(3) skolens parter har brug for mere omkostningseffektivt at give hver studerendes portfolio .For at optage den studerendes arbejde har behov slags mappe til hver elev.Porteføljerne kan mislykkes, hvis mål er ikke klar, hvis retningslinjer ikke er givet til studerende , eller hvis en systematisk periodisk gennemgang og feedback er ikke til stede .

Tidak ada komentar:

Posting Komentar