Rabu, 12 Maret 2014

lærer samspil med læreren som facilitator

2) Fremme elev- lærer samspil med læreren som facilitator ;Portefølje er en lettelse i læring. Feedback fra læreren , der præsenterer på porteføljen vil være en motivation for de studerende til at give nye svar .(3) Fejre det unikke i hver studerende ;Hver elev har deres egne evner . Ved at bruge portefølje lærer giver mulighed for at de studerende til at arbejde i henhold til individuelle forskelle. Studerende kan gøre - kreativt arbejde , ligesom noveller, poesi , tegneserier, og et cetera , og samle det ind i en portefølje.(4) Giv håndgribelige beviser på en studerendes arbejde ;Resultat af den studerende arbejde registreres i en liste og dokumenteret i et bundt. Det vil være et bevis på de studerendes læringsproces i visse periode gange. Lærer , elever og forældre kan kende den studerendes læring Cleary fremskridt.(5) Fremme af kritisk tænkning, selvevaluering og 


revision processer ;
Nogle gange spørger læreren eleverne til make selvevaluering. Lærer vender de studerende til at se deres evner i at lære . Lærer vender også de studerende til at være forsigtig med at gøre arbejdet. Lærer anmoder de studerende til at rette fejlene i deres arbejde , og derefter foretage en revision .( 6 ) Tilbyde muligheder for samarbejde arbejde med jævnaldrende , ogEleverne vurderes også på arbejde sammen i par eller grupper , om projekter og opgaver .

Tidak ada komentar:

Posting Komentar