Rabu, 12 Maret 2014

For at skærpe den teoretiske

REVISION AF relevant litteratur
For at skærpe den teoretiske ramme for denne undersøgelse , er dette kapitel viet til gennemgå nogle relevante teorier og undersøgelser vedrørende med undervisning og læreproces , traditionel vurdering og portfolio vurdering.
2.1 Undervisning og Læring ProcessWinkel (1989 : 36) definerer læring som en psykologi hævder, at aktiviteten i aktivt samspil med miljøet, som producerer mange ændringer i viden , færdigheder og holdninger . Skønt det ifølge Slameto (1995 : 2 ) , psykologisk , læring er en skiftende proces som et resultat af samspillet med omgivelserne til at opfylde behovene i livet. De skiftende er ikke kun i stigende viden, men også færdigheder , holdninger, tankegang , renter , tilpasning og de ​​andre. Læring er en aktivitet udført af alle, der kan holde hvor som helst og når som helst.



Fra disse definitioner , tilsyneladende, læring er en aktivitet udført af mennesket som et forsøg på at få viden ( kognitive ) , for at skabe holdninger ( affektive ) , og for at øge koncept og færdigheder ( psykomotoriske ) som et resultat af samspillet med omgivelserne. I læringsprocessen , den dominerende aktivitet er samspillet mellem læreren og eleverne ( Sardiman , 1986:170 ) .Ifølge Sudjana ( i Djamarah , 1995 : 45) , det samme som læring, undervisning er en proces. Der er processer til at kontrollere , organisere , motivere , vejlede, lette , og give feedback til de studerende i undervisningen og læringsprocessen. Undervisning proces er ikke kun sætte en præmie på produktet, men også på læringsprocessen. Så lærer behov evaluering instrument, der kan anvendes til at vurdere alle elevernes læreproces trin for trin.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar